2008. november 20., csütörtök

figura

6 megjegyzés:

Unknown írta...

hát ez olyan baromi jó;) annyira ari..ezek a fajták tetszenek a legjobban:P

piros írta...

Szia,

na nehogymár csak ennyit érdemes kiraknod,
mióta ált.isk.-ből elballagtunk!


Kovácszoli

Petővári Csaba írta...

JovanNa! Még csak nov. eleje óta üzemel...
Tőled lehet vmit látni vhol Zolibá'?

piros írta...

Amúgy elfelejtettem mondani, nagyon rendesek a képeid! :-)

Én annó teljesen kiírtottam magamból az alkotási vágyat, 15 éve ceruzát sem fogtam a kezembe.

Ez olyan bő éve tört meg, amikor az annyit emlegetett photoshopot elkeztem autodidakta módon nyomogatni, és újra motoszkálni kezdett bennem, hogy csinálni kéne valamit.

Tanulási folyamatom eredményeit kedvenc csapatom témájában itt találhatod:
http://pattopo.freeblog.hu/

egy kettőre már büszke is vagyok.

pár hete meg a klub 100 éves éfordulójára készülvebelevágtam az alábbi projektbe:
http://100ev.ultraweb.hu/
ami meglehetősen sok kutatómunkával is jár.

tökre örülök neked, jó lenne eldumálgatni valamikor a dolgaidról, úgy érzem, sokat tanulhatnék tőled!

Petővári Csaba írta...

Joó megnézzük!

Egyébként naggyon örülök, h írtál!
Hiányoztál vazze! Meg Peti is, meg Simi is!

Sör vmikor?

Üdv: Csaba


Drawing forever!

Marta írta...

Megszerettem ezt a mókás kis figurát, pedig elsőre nagyon néztem, hogy mi a jó franc ez?
:)))))